  • 11. Data: 2010-02-19 21:52:28
    Temat: Re: Wydanie lokalu - problem
    Od: Bartosz <n...@c...spamu>

    Dnia Fri, 19 Feb 2010 19:25:33 +0100, Stefan napisał(a):

    > Domyslam sie ze zaplate otrzymal lub otrzyma w momencie podpisania
    > protokolu.

    Tak, zapłatę już otrzymał. Dlatego od dwóch tygodni tankuje
    i nie może się zabrac za wyprowadzkę.

    To jest wersja optymistyczna.
    Pesymistyczna jest taka, że wszystko było z rozmysłem, a po podpisaniu aktu
    not. poleciał do urzędu miasta i się tam z powrotem zameldował.

  • 12. Data: 2010-02-19 22:01:13
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-19 22:46, Bartosz pisze:

    > Bardzo to wszystko przykre. Zwłaszcza jak pomyślę, że jak pijaczek się
    > poczuje osaczony, to może przed wydaniem mieszkania je całe zdemolować i co
    > ja mu zrobię...?

    On pijaczek, Ty chciwy cwaniaczek. Uzupełniacie się.
    Dlaczego kupiłes akurat od niego to mieszkanie, a nie od niepijaczka?
    Nie cierpię pijaków, jakbym miała kupić mieszkanie to na pewno nie
    kupiłabym od pijaczka, bo taniej.

    --
    animka

  • 13. Data: 2010-02-19 22:11:00
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 19-02-2010 22:46, Bartosz pisze:
    > A czy faktycznie trzeba się bawić w ten list? Czy może sam akt nie jest
    > wystarczający? Bo jest w nim określona data wydania lokalu i deklaracja o
    > dobrowolnej egzekucji.

    Nie trzeba, list jest dupochronem jakby twierdził, że on był gotów, ale
    się nie pojawiliście. Sąd powinien nadać klauzulę aktowi nawet bez
    poleconego.

    > Bardzo to wszystko przykre. Zwłaszcza jak pomyślę, że jak pijaczek się
    > poczuje osaczony, to może przed wydaniem mieszkania je całe zdemolować i co
    > ja mu zrobię...?

    Tu już kwestie odszkodowawcze w osobnym procesie. Ale realnie rzecz
    biorąc to fikcja.

    --
    .B:artek.

  • 14. Data: 2010-02-19 22:11:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:

    > On pijaczek, Ty chciwy cwaniaczek. Uzupełniacie się.

    Idiotka?

  • 15. Data: 2010-02-19 22:12:41
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 19-02-2010 23:01, Animka pisze:
    > On pijaczek, Ty chciwy cwaniaczek. Uzupełniacie się.
    > Dlaczego kupiłes akurat od niego to mieszkanie, a nie od niepijaczka?

    Żałosne... Bo pijaczek chciał sprzedać?

    --
    .B:artek.

  • 16. Data: 2010-02-19 22:32:53
    Od: Bartosz <n...@c...spamu>

> [...]
    > Dlaczego kupiłes akurat od niego to mieszkanie, a nie od niepijaczka?
    > Nie cierpię pijaków, jakbym miała kupić mieszkanie to na pewno nie

    Dla twojej informacji, tępa cioto, o tym, że ma problem z piciem
    dowiedziałem się dopiero po wpłaceniu zadatku, kiedy nie szło się z nim
    skontaktowac, bo pił kilka dni.

  • 17. Data: 2010-02-20 01:13:05
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    > Dla twojej informacji, tępa cioto, o tym, że ma problem z piciem
    > dowiedziałem się dopiero po wpłaceniu zadatku, kiedy nie szło się z nim
    > skontaktowac, bo pił kilka dni.

    nie zebym sie czepial, ale odpowiadanie na takie posty jest z reguly
    bezcelowe... nie ma co sobie zdrowia i nerwow psuc usenetem...
    pozdrawiam i szybkiego zalatwienia sprawy zycze

  • 18. Data: 2010-02-20 01:38:08
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-19 23:32, Bartosz pisze:

    > Dla twojej informacji, tępa cioto, o tym, że ma problem z piciem
    > dowiedziałem się dopiero po wpłaceniu zadatku, kiedy nie szło się z nim
    > skontaktowac, bo pił kilka dni.

    I kto tu jest tępą ciotą?

    --
    animka

  • 19. Data: 2010-02-20 04:32:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:

    > I kto tu jest tępą ciotą?

    no raczej nie ty, bo ty masz zaszczytny tytuł grupowej łajzy.

  • 20. Data: 2010-02-20 08:44:17
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Ty może walnij baranka, zanim zaczniesz komuś takie brednie wypisywać.

    BĘC! ;)
    Taa... Przyznaję - metoda może zbyt agresywna. Ale na pewno szybsza.
    Polecony: 2 tyg. + 1 tydz. zwrot, potem sąd... Całośc miesiąc jak z
    bicza strzelił. A przez miesiąc z mieszkaniem i jego wyposażeniem mogą
    cuda się dziać... A do tego jeszcze niechciany lokator może się trafić
    na jakiś czas.

    --
    Krzysztof