    From: radnor <r...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wycowanie sprawy sądowej
    Date: Sun, 16 Jun 2002 20:33:24 +0200

    Ok. roku temu zamiast wygranego w aukcji internetowej towaru
    (oryginalne oprogramowanie warte ponad 250zł) otrzymałem przysłowiowe
    gazety. Udało mi się ustalić, kto był nadawcą paczki (podane dane były
    oczywiście fałszywe, pobrane pieniądze miały być wpłacone na konto
    bankowe) i podałem sprawę do sądu. Jak się można było spodziewać,
    zainteresowanie władz sprawą było nikłe. Kilka dni temu otrzymałem
    pismo z prokuratury, której podlega pozwana przeze mnie osoba, mówiące
    o skierowaniu sprawy do tamtejszego sądu. Niestety oznacza to dla mnie
    przyszłe dojazdy na drugi koniec polski (dosłownie) związane z dużymi
    kosztami, zwalnianiem się z pracy itp., dlatego zastanawiam się nad
    skontaktowaniem się z tym człowiekiem i załatwieniem sprawy polubownie
    (sądząc po piśmie i małej pomysłowości to jakiś dzieciak, którego tata
    na pewno nie chce skazy na papierach synka). Czy w takim przypadku
    mogę wycofać sprawę, czy też w trakcie jej trwania nie mogę już
    niczego zrobić? Jeśli tak, z kim powinienem się skontaktować?

    pozdrawiam
    radnor

    Ranger Radnor
    #klasyka Bomb Squad

    --
    pl.rec.gry.komputerowe.klasyka ICQ UIN #45007845