    From: " g-jaro" <j...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wycinka drzew, a "druty" TP SA
    Date: Fri, 29 Apr 2011 10:09:07 +0000 (UTC)

    Dzień dobry,

    Problem,
    - 3 modrzewie i orzech do wycięcia (jest zgoda na wycinkę - bo drzewa sa w
    kiepskim stanie i zagrażają temu i owemu - między innym życiu bo zwieszają sie
    smętnie nad osiedlową dróżkę)
    - wycinka drzew koliduje z linią TPSA, ogrodzeniem mojej działki
    - firma do wycięcia ze zwyżką chce dość konkretne pieniądze, których szkoda mi
    wydawać
    - mogę spokojnie wyciąć sam, ogrodzenie i tak mam do remontu więc pal sześć
    jak się połamie przy wycince ale na 100 % uszkodze też linię TPSA
    - telefonu w tepsie nie mam, natomisat tepsa ma słup na mojej działce
    -na "błękitnej linii" jak zwykle super kompetentnej nie wiedzą nic ale
    usłyszałem, że sprawą uszkodzenia zajmą się "PO FAKCIE" - i tu oslabłem...

    Czyli co, mam ciąć w ciemno i przygotować sie na roszczenia ? To mogę więcej
    stracić niż zaoszczędzę na ekipie ze zwyżką. Konia z rzędem temu kto w sieci
    znajdzie jakiś kontakt na dział utrzymania technicznego linii (rej.
    Bielsko-Biała).

    Co czynić pytamw tej patowej sytuacji ?

    Pozdrawiam i z góry dzięki za rady,
    g-jaro