  • 21. Data: 2010-11-19 08:16:08
    Temat: Re: Wycieczka na basen przedszkolaków i odpowiedzialność
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

    > Kuźwa, ciekawe kiedy wreszcie ciemnogród zrozumie, że dla zdrowia są
    > szkodliwe antybiotyki i czystość.

    Ona prezentuje ciemnogród, Ty prezentujesz jasnogród, a ja jednak wole
    kolorowo-gród.

    Czystość nie jest szkodliwa, jest jak najbardziej zdrowa. Szkodliwa jest
    sterylność i brud.

    Antybiotyki nie są szkodliwe są jak najbardziej pomocne. Szkodliwe jest
    ich nadużywanie jak i nieużywanie w razie konieczności.

  • 22. Data: 2010-11-19 09:01:53
    Od: "Papo5merfo" <k...@t...eu>

    Órzytkownik "Misiek" napisał:
    > Najbardziej szkodliwe jest wychowywanie dzieciakow w warunkach
    > szklarniowych :-) Pod szczelnym najlepiej sterylnym kloszem :-)
    > Gdzie dziecko ma nabrac odpornosci? (nie liczac szczepionek)?

    dlatego pszezornie dodaje się do tych szczepionek rtęć, zanieczyszczenia i
    wirusy żeby te dzieci sklarniowe nabrały odpornosci:O)

  • 23. Data: 2010-11-19 09:51:05
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

  • 24. Data: 2010-11-19 13:25:10
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.11.2010 09:16, cyklista pisze:
    > Czystość nie jest szkodliwa, jest jak najbardziej zdrowa. Szkodliwa jest
    > sterylność i brud.

    Zależy jaki brud. I zależy jaka czystość. Czystość w postaci proszków,
    mydeł, szamponów... Czystość w postaci unikania potaplania się w błotku,
    zjedzenia czegoś z ziemi etc.

    > Antybiotyki nie są szkodliwe są jak najbardziej pomocne. Szkodliwe jest
    > ich nadużywanie jak i nieużywanie w razie konieczności.

    Tak, to był oczywiście skrót myślowy. Po prosu durnowaci medycy
    pierwszego rażenia zapisują antybiotyki nawet na wirusy albo na czerwone
    od płaczu gardło etc. Co gorsza, nadużywanie antybiotyków jest szkodliwe
    nawet u innych. Nawet jeśli człowiek dobrze czuwa nad działaniami medyka
    i sobie / swoim dzieciom nie pozwoli na takie ataki, to i tak
    faszerowane tym szajsem społeczeństwo jest szkodliwe dla siebie samego,
    więc też dla tych, co nie biorą.

    Antybiotyk był w momencie powstania błogosławieństwem i leczył ciężkie
    choroby. Teraz stał się przekleństwem i nadużywany masowo i przepisywany
    przez medyków bez wiedzy lekarskiej. A niestety lekarzy już coraz mniej
    na świecie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek