  • 11. Data: 2009-02-01 18:33:41
    Temat: Re: Wycena nieruchomosci i przedstawienie faktur
    Od: KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl>

    male sprostowanie. Nie chodzi tu o wycene calego obiektu, lecz o wycene
    NAKLADOW ktore moja mama wlozyła, aby utrzymac obiekt w stanie nadajacym
    sie do użytkowania. Jak wspomnialem wiele z tych remontow, wykonywane
    bylo po znajomości i bez rachunkow/faktur o ktore dopomina sie Burmistrz

  • 12. Data: 2009-02-01 19:00:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KK" <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sie do użytkowania. Jak wspomnialem wiele z tych remontow, wykonywane
    > bylo po znajomości i bez rachunkow/faktur o ktore dopomina sie Burmistrz

    Napisz, do czego te faktury są potrzebne burmistrzowi? Na pierwszy rzut oka
    to kompletnie bez sensu. Przecież matka mogła remonty wykonać sama lub
    poprzez swoich pracowników i z oczywistych powodów owych faktur nie
    posiadać.

  • 13. Data: 2009-02-01 19:28:40
    Od: KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl>

    Robert Tomasik pisze:

> [...]
    > oka to kompletnie bez sensu. Przecież matka mogła remonty wykonać sama
    > lub poprzez swoich pracowników i z oczywistych powodów owych faktur nie

    ODP od Burmistrza:
    Mając na względzie powyższe Urzad Miasta w XXXX uprzejmie prosi o
    dostarczenie żadanych dokumentów, gdyż trudno jest Urzędowi uznać, że
    nakłady rzędu xxx,yyy,00zł, które przedstawiła Pani w w/w pismie
    zostały wykonane sposobem godpodarczym; bez rachunków, faktur itp.

    Czyli jak juz wspominalem, kwota ktora mieliby zwrocic matce za
    poniesione naklady jest dla nich zbyt wysoka, stad domagaja sie
    udokumentowania kosztow. Nawet wycena bieglego nie jest dla nich
    wiarygodna, dlatego chca powolac drugiego

  • 14. Data: 2009-02-01 19:39:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > udokumentowania kosztow. Nawet wycena bieglego nie jest dla nich
    > wiarygodna, dlatego chca powolac drugiego

    No to diametralnie zmienia postać rzeczy. Mama żąda od nich zwrotu tych
    nakładów, więc nie ma co dziwić się, że domagają się ich udokumentowania.
    Jeśli mam faktur nie dostarczy, to potrzebna będzie wycena tych nakładów
    przez biegłego i tyle. Odpisać im, jak napisałem na początku, że wysokości
    ponoszonych kosztów stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa.

  • 15. Data: 2009-02-01 19:49:00
    Od: KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl>

    Robert Tomasik pisze:
    Jeśli mama faktur nie dostarczy, to potrzebna będzie
    > wycena tych nakładów przez biegłego i tyle. Odpisać im, jak napisałem na
    > początku, że wysokości ponoszonych kosztów stanowi tajemnicę
    > przedsiębiorstwa.

    No wlasnie nie dostarczy bo:
    A: nie ma takiego obowiazku
    B: Nie posiada faktur na wszystko co robila

    Skoro powołali juz raz bieglego rzeczoznawce i ten nie potrzebowal
    faktur by oszacowac wartosc, a teraz powoluja drugiego i nagle faktury
    im potrzebne??