    From: "Maciek" <x...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wstrzymana wyplata
    Date: Wed, 24 Dec 2003 10:18:31 GMT

    Witam wszystkich.

    Chcialabym aby ktos udzielil mi odpowiedzi na nurtujace mnie pytanie.
    Moj pracodawca nie wyplacil mi na dzien dzisiejszy tj.24.12.03.wyplaty
    zaleglej,za miesiac listopad.W zeszlyn tygodniu mialam robiona
    inwentaryzacje,a ze mam odp.materialna,szef tlumaczy sie tym,ze dopuki nie
    beda znac wyniku remanentu,nie dostane wyplaty.
    Chcialabym wiedziec czy ma prawo tak ze mna postapic?Czy moze na takiej
    podstawie wstrzymac moja wyplate?W regulaminie zakladowym mamy,ze do 7
    kazdego mies.mamy dostac wyplaty.Wedlu K.P. art.55&1 moj szef dopuscil sie
    przewinia.Czy wstrzymanie mojej wyplaty jest wystarczajacym powodem do
    tego,abym zlozyla wypowiedznie bez okresu wypowiadajacego i zazadala
    odszkodowania w wysokosci przyslugujacej mi odprawki za okres wypowiedzenia?

    Z gory dziekuje za odpowiedz.
    Nina