  • 1. Data: 2006-02-11 20:04:58
    Temat: Wspolnota mieszkaniowa - walka z dłużnikami
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Niedawno było na grupie takie pytanie:

    > Jakie są narzędzia (zgodne z prawem oczywiście) do
    > walki z takimi dłużnikami, jakich Państwo metod używacie?

    Napisałam wtedy:

    "U nas sprawa została skierowana do sądu (dług 6tys.), efektów nie
    znam, bo o sprawie zapomniałam i się nie interesowałam. Przy okazji
    zapytam."

    Już wiem. Sprawa została wygrana, dług odzyskany wraz z odsetkami. Nie
    wiem jak długo trwała, ale mniej niż rok.

    I przy okazji, w sąsiedniej wspólnocie odbędzie się licytacja
    mieszkania za długi. Najpierw była wygrana sprawa w sądzie, komornik,
    odzyskanie długo, a potem kolejne zadłużenie (permanentny brak
    comiesięcznych wpłat zaliczkowych na wszystko), teraz będzie
    licytacja.

    Renata

  • 2. Data: 2006-02-11 20:58:47
    Temat: Re: Wspolnota mieszkaniowa - walka z dłużnikami
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > Już wiem. Sprawa została wygrana, dług odzyskany wraz z odsetkami. Nie
    > wiem jak długo trwała, ale mniej niż rok.

    Mniej niż rok? To chyba nie w Warszawie? ;-/

  • 3. Data: 2006-02-11 21:08:24
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <4...@n...home.net.pl>, Andrzej Lawa wrote:

    > Mniej niż rok? To chyba nie w Warszawie? ;-/

    Warszawa. Może spytam znów przy okazji, jak długo dokładnie. Na
    zebraniu rok temu zarządca mówił, że sprawa została skierowana (lub
    zostanie) do sądu, na zebraniu w tym roku, że już jest po wyroku i
    zaległości, wraz z odsetkami zostały już spłacone. Więc przypuszczam,
    że mogło to trwać ok. roku, mogło też trochę dłużej, ale raczej nie
    dłużej niż półtora roku.

    Renata

  • 4. Data: 2006-02-11 22:02:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > zaległości, wraz z odsetkami zostały już spłacone. Więc przypuszczam,
    > że mogło to trwać ok. roku, mogło też trochę dłużej, ale raczej nie
    > dłużej niż półtora roku.

    No to tempo wręcz błyskawiczne ;)

  • 5. Data: 2006-02-12 22:47:51
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > No to tempo wręcz błyskawiczne ;)

    normalne - zależy w którym sądzie
    a jeszcze jak ktoś tak głupi, że uważa nieobieranie przesyłek z sądu za
    sposób na uniknięcie problemów...

    KG