  • 1. Data: 2006-02-11 15:10:19
    Temat: Stowarzyszenie - pomocy!
    Od: "Przemek" <p...@U...info>

    Witam!
    Zakladam swoje stowarzyszenie, mam juz statut, teraz potrzebuje pomocy,
    jakie dokumenty co i jak trzeba dalej.
    Pomozcie!
    pozdrawiam
    przemek

  • 2. Data: 2006-02-11 17:46:55
    Temat: Re: Stowarzyszenie - pomocy!
    Od: "Grzech" <g...@p...onet.pl>

    > Witam!
    > Zakladam swoje stowarzyszenie, mam juz statut, teraz potrzebuje pomocy,
> [...]

    Jeśli już coś posiadasz to chyba projekt statutu. Nie możesz założyć
    "swojego" stowarzyszenia. Jak sama nazwa wskazuje Stowarzyszenie to gupa
    osób. Zajrzyj do Ustawy z dn 7.04.1989 r Prawo o stowarzyszeniach.

    Pozdrawiam
    Grzegorz