  • 1. Data: 2006-02-11 15:40:32
    Temat: wniosek do KRS
    Od: "galis" <g...@g...pl>

    Przy rejestracji spółki z o.o. należy wypełnić wnisoek KRS-W3 w cześci C.1
    napisane jest, że należy pozycję od 30 do 33 wypełnić tylko jeśli jest to
    spółka która zostala wczesniej zarejestrowana w innym rejestrze. Jednak w tej
    części jest również rubryka na regon, w tej chwili jeśli założylo się nową
    spółkę to można iść już z aktem notarialnym do GUS i nadadzą regon. W związk z
    tym moje pytanie jest czy można w jakiś sposób już przy pierwszej rejestracji
    wpisać ten regon, żeby nie trzeba było później dokonywać zmian w rejesrze i
    płacić dodatkową kase za zmiany.

    pozdrawiam
    galis

  • 2. Data: 2006-02-11 16:12:40
    Temat: Re: wniosek do KRS
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    Możesz regon wpisać w tym wniosku dołączając zaświadczenie o posiadaniu
    regonu wydane z Urzędu Statystycznego.
    Druga forma wpisu regonu to: wypełnienie druku KRS-Z3 i dołączenie
    załącznika KRS-ZY oraz zaświadczenia o nadaniu numeru regon i złożenie do
    Sądu. Obecnie jest to bezpłatne, ale nie wiem czy nie zmieni się to od
    marca.
    Warto pamiętać o złożeniu do Sądu zaświadczenia o nadaniu numeru NIP (do
    tego zgłoszenia nie ma żadnych formularzy) do końca maja będzie ono
    przyjmowane bezpłatnie później będzie odpłatne, a Ci którzy nie zgłoszą tego
    numeru mogą mieć z tego tytułu nieprzyjemności.

    Aga

  • 3. Data: 2006-02-11 18:18:35
    Od: "galis" <g...@g...pl>

> [...]
    > przyjmowane bezpłatnie później będzie odpłatne, a Ci którzy nie zgłoszą tego
    > numeru mogą mieć z tego tytułu nieprzyjemności.

    a czy przy wybraniu drugiego sposobu włpłaca się tylko 1000+500 czy trzeba
    dodatkowo 400??

    pozdrawiam
    galis

  • 4. Data: 2006-02-12 13:27:09
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    Użytkownik "galis" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a czy przy wybraniu drugiego sposobu włpłaca się tylko 1000+500 czy trzeba
    > dodatkowo 400??

    Nie zależnie czy złoży się wniosek o wpis regony łącznie z wnioskiem o wpis
    do KRS czy jako kolejny wniosek, nawet w terminie późniejszym jest on
    zwolniony z opłat (napewno do końca lutego, ponieważ od marca zmiana opłat
    sądowych i może ta kwestia ulec zmianie).
    Jak narazie jest to jedyny wnioskowany przez podmiot wpis dokonywany w
    rejestrze,który został zwolniony z opłat.

    Aga