  • 1. Data: 2007-02-10 09:01:45
    Temat: Wspolnota mieszkaniowa - naganna lokatorka
    Od: "LprzemekL" <z...@t...pl>

    Witam
    We wspolnocie mieszkaniowej liczacej osiem rodzin znajduje sie
    lokatorka, ktora jest po rozwodzie i ma nieletnie dzieci. Otoz ta
    osoba nie dokonuje oplat za uslugi takie jak ogrzewanie, woda i wywoz
    nieczystosci. Oczywiscie oplaca tylko energie elektryczna. W
    mieszkaniu nie posiada wartosciowych przedmiotow (tak twierdzi
    zarzadca wspolnoty - pewna firma). Dodatkowo zajmuje sie sklepem, lecz
    prowadzona dzialalnosc nie jest zarejestrowana na nia. Dodatkowo
    chcalem podkreslic, ze ta lokatorka nie nalezy do osob biednych.

    Czy jest jakis sposob na ta osobe ? Prosze o porady.

  • 2. Data: 2007-02-10 09:07:01
    Temat: Re: Wspolnota mieszkaniowa - naganna lokatorka
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

> [...]
    > chcalem podkreslic, ze ta lokatorka nie nalezy do osob biednych.
    >
    > Czy jest jakis sposob na ta osobe ? Prosze o porady.

    Art. 16 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali.

    Marcin.

    --
    www.radca.krakow.pl

  • 3. Data: 2007-02-10 09:15:57
    Od: "onanizm" <q...@w...com>

    Użytkownik "LprzemekL" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
> [...]
    > chcalem podkreslic, ze ta lokatorka nie nalezy do osob biednych.
    >
    > Czy jest jakis sposob na ta osobe ? Prosze o porady.

    "Oczywiście" jeżeli nie płacisz za tą osobę to pokazałeś w całej
    rozciągłości kim jesteś.

  • 4. Data: 2007-02-10 09:37:56
    Od: "LprzemekL" <z...@t...pl>

    On 10 Lut, 10:07, "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>
    wrote:

    > Art. 16 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali.

    Witam
    Dzieki, a czy jest jeszcze jakas inna opcja ?

  • 5. Data: 2007-02-10 09:48:20
    Od: "LprzemekL" <z...@t...pl>

    On 10 Lut, 10:37, "LprzemekL" <z...@t...pl> wrote:

    > Witam
    > Dzieki, a czy jest jeszcze jakas inna opcja ?
    >
    > --
    > Pozdrawiam

    Witam
    Mam jeszcze jedno pytanie, czy jest mozliwosc odciecia jej (zgodnie z
    prawem) wody, badz ogrzewania (ogrzewanie jest z sieci miejskiej).

  • 6. Data: 2007-02-10 10:04:44
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    "onanizm" <q...@w...com> wrote in message

    > "Oczywiście" jeżeli nie płacisz za tą osobę to pokazałeś w całej
    > rozciągłości kim jesteś.

    No kim? Ropzwiń ten skrót myślowy, bo nie rozumiem.
    Anka

  • 7. Data: 2007-02-10 10:15:56
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

    > "onanizm" <q...@w...com> wrote in message

    > No kim? Ropzwiń ten skrót myślowy, bo nie rozumiem.
    > Anka

    Gostek ma schorowaną głowe więc nie ma po co zajmować sie szeroko pojetym
    debilizmem.

    Pablo

  • 8. Data: 2007-02-10 10:16:13
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > No kim? Ropzwiń ten skrót myślowy, bo nie rozumiem.

    Kochający Ich Mocno :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 9. Data: 2007-02-10 15:29:33
    Od: "p09v" <p...@o...pl>

    Użytkownik "LprzemekL" <z...@t...pl> napisał
    > Czy jest jakis sposob na ta osobe ? Prosze o porady.

    Pozew o zapłatę. Ja po kilkukrotnych rozmowach z delikwentem, które nie
    przyniosły skutku, wniosłem pozew i facet zapłacił już na podstawie nakazu
    zapłaty. Może się uda, jak nie to sądzić się dalej.

    --
    p09v

  • 10. Data: 2007-02-10 16:12:43
    Od: "LprzemekL" <z...@t...pl>

    On 10 Lut, 16:29, "p09v" <p...@o...pl> wrote:

> [...]
    > przyniosły skutku, wniosłem pozew i facet zapłacił już na podstawie nakazu
    > zapłaty. Może się uda, jak nie to sądzić się dalej.

    A czy moglbys pokrotce przedstawic procedurke w jaki sposob taki pozew
    sie zalatwia. Tak z ciekawosci pytam.
    A tak pozatym to WIELKIE DZIEKI za odpowiedz.