  • 11. Data: 2016-03-23 08:01:19
    Temat: Re: Wprowadzic kare smierci za handel i posiadanie materialów wybuchowych.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 03:40:45 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

    > No, wiele krajów jednak zabrania nosić noże publicznie.
    >
    > Np. w Japonii nie wolno mieć przy sobie noża z ostrzem powyżej 6 cm, pod
    > groźbą kary 2 lat więzienia / ok. 12000 zł (w przeliczeniu).
    >
    > Podobnie jest we Włoszech, Wielkiej Brytanii i wielu innych krajach.

    W Polsce podobno kija do bejsbola w bagażniku wozić nie wolno. Ale trzonek od
    siekiery czy sztil od kilofa zakazane już nie są.

  • 12. Data: 2016-03-23 08:07:48
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-03-22 o 18:59, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jak wyżej.
    Jakby były kary za głupotę, to mógłbyś sobie wybrać między ćwiartowaniem
    a obdzieraniem ze skóry.
    Jacek

  • 13. Data: 2016-03-23 10:55:03
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Jako dzieciak mieszałem saletrę z cukrem pudrem, pakowałem do kapsli i
    > wziuuuuu - pięknie latały. Niewiele więcej potrzeba, żeby rozrzucić
    > paczkę gwoździ w promieniu kilkudziesięciu metrów. Wiedziałbyś to,
    > gdybyś na lekcjach chemii starał się zrozumieć co pani mówi :->

    Lepiej w pudełku po paście do butuw.
    Wyjdzie świeca dymna.
    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 14. Data: 2016-03-23 10:56:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    Chmielewski napisał:

    >W Polsce podobno kija do bejsbola w bagażniku wozić nie wolno.

    O ile kojarze, to kij bejsbolowy mozna, nie mozna natomiast
    "przedmiotow imitujacych kij bejsbolowy".
    Takie tam poselskie "zjesc ciastko i miec ciastko", jakby to byl jakis
    problem sprowadzic takiego kija z USA.

    I czy tylko w bagazniku ? Chyba w ogole posiadac nie mozna.

    >Ale trzonek od siekiery czy sztil od kilofa zakazane już nie są.

    Ani siekiera czy kilof :-)

    J.

  • 15. Data: 2016-03-23 11:47:46
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-03-23 03:40, Tomasz Chmielewski pisze:

> [...]
    > groźbą kary 2 lat więzienia / ok. 12000 zł (w przeliczeniu).
    >
    > Podobnie jest we Włoszech, Wielkiej Brytanii i wielu innych krajach.

    Ciekawe jak tam kupuje się taki nóż :P

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 16. Data: 2016-03-23 11:59:33
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Musi być na blisterze trwale przymocowany.

    -----

  • 17. Data: 2016-03-23 16:33:21
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 22.03.2016 o 18:59, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jak wyżej.

    Sami se wymierzają