    From: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wprowadzenie w błąd przez 112
    Date: Thu, 23 Sep 2004 16:53:50 +0000 (UTC)

    Idę sobie dzisiaj ulicą i widzę, że sygnalizator świetlny ma zbitą
    szybkę. Jako porządnym obywatel zadzwoniłem na 112 celem poinformowania
    ich o tym fakcie. Kobieta podała mi "bezpłatny numer 9656", który po
    zakończeniu rozmowy z tym numerem okazał się jednak płatny. Pytam
    z ciekawości, bo nie mam czasu ani ochoty gryźć się o 50 groszy.
    Do kogo powinienem zgłosić się po swoje 50 gr? Do przełożonego
    operatorki numeru 112 czy do swojego operatora GSM?

    --
    Adam Wysocki, W-wa * http://www.gophi.info/ * news://news.gophi.info
    GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl