  • 1. Data: 2006-04-13 17:36:24
    Temat: Wpis warunkowy a stypendium - kwestia prawna
    Od: "morghul" <t...@o...pl>

    Witam,
    mam takie pytanie:
    Kto reguluje sprawy przyznawania stypendiów socjalnych w szkoła wyższych
    prywatnych? Czy odnośnie przyznawania pieniędzy studentom mają zastosowanie
    jakieś ministerialne wytyczne czy szkoła ustala sama warunkina jakich są te
    stypendia przyznawane?
    Chodzi dokładnie o kwestie wpisu warunkowego i stypendium socjalnego czyli o
    to czy uzyskanie takiego stypendium (zakładając spełnienei innych warunków)
    może być uzależnione od tego czy stundent jest wpisany na semest nartępny w
    trybie normalnym czy warunkowym.
    Niestety do wtorku moja szkoła nie pracuje a trochę mnie ta sprawa dręczy.

    Będe wdzięczny za wszelkie opinie :)

    P.S. Z tego co wygrzebałem w necie w kilku szkołach z brzegu wpisa warunkowy
    nie wyklucza uzyskania stypendium socjalnego.

    --
    morghul