  • 1. Data: 2006-04-13 14:25:08
    Temat: jak obliczyc podatek
    Od: mr <mr>

    jestem studentem, ktory pracuje na umowe zlecenie,
    natomiast mama rozlicza sie jako osoba samotnie wychowujaca
    i czy w takim razie rozliczam sie w sposob indywidualny
    (PIT-37 punkt 6)?, jak mam obliczyc podatek?

  • 2. Data: 2006-04-13 18:19:29
    Temat: Re: jak obliczyc podatek
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > jestem studentem, ktory pracuje na umowe zlecenie,
    > natomiast mama rozlicza sie jako osoba samotnie wychowujaca
    > i czy w takim razie rozliczam sie w sposob indywidualny
    > (PIT-37 punkt 6)?, jak mam obliczyc podatek?

    lu, kochanienki, jelsi Ty miales opodatkowane dochody, to w tym momencie
    rozliczacie sie osobno.
    Twoja mama jako podatnik i Ty jako podatnik.

    Twoja mama utracila mozliwosc rozliczania sie razem z Toba.

  • 3. Data: 2006-04-14 13:01:40
    Od: mr <mr>

    On 13 Apr 2006 20:19:29 +0200
    a...@t...pl (Bartek) wrote:

    > lu, kochanienki, jelsi Ty miales opodatkowane dochody, to w tym
    > momencie rozliczacie sie osobno.
    > Twoja mama jako podatnik i Ty jako podatnik.
    >
    > Twoja mama utracila mozliwosc rozliczania sie razem z Toba.

    dzieki
    wlasnie wrocilem z urzedu skarbowego:)