  • 1. Data: 2007-12-11 22:22:32
    Temat: Brak zapłaty za towar Allegro
    Od: p...@w...pl (Prokopiuk)

    Witam

    Mam problem. Allegrowicz wygrał telefon na aukcji w licytacji. Nie chce za
    niego zapłacic.Rozmyslił sie. Oczywiscie dostałem zwrot od allegro za
    prowizje.

    Czy moge dochodzić swoich praw w sadzie?Vzy juz z apóxno jak zrwócili mi
    prowizje?Czy moze wytaczac proces cywilny?

    --
    Wyslano z serwisu -> http://www.dokumenty.org

  • 2. Data: 2007-12-11 22:26:25
    Temat: Re: Brak zapłaty za towar Allegro
    Od: industrial <i...@o...eu>

    Prokopiuk wrote:
> [...]
    >
    > Czy moge dochodzić swoich praw w sadzie?Vzy juz z apóxno jak zrwócili mi
    > prowizje?Czy moze wytaczac proces cywilny?

    Możesz.
    Tylko czy nie łatwiej wystawić negatyw, dostać zwrot prowizji i po
    prostu wystawić aukcję ponownie?

    ind.

  • 3. Data: 2007-12-11 22:30:08
    Od: p...@w...pl (p)

    A jezeli sie uda w sadzie to co ten kupujacy bedzie musiał? zapłącic za
    towar ? a jaki jest koszt procesu?

    --
    Wyslano z serwisu -> http://www.dokumenty.org

  • 4. Data: 2007-12-11 22:40:00
    Od: industrial <i...@o...eu>

    p wrote:
    > A jezeli sie uda w sadzie to co ten kupujacy bedzie musiał? zapłącic za
    > towar ? a jaki jest koszt procesu?

    Pomyśl raczej, co jeśli się nie uda. Zapłacisz koszty sądowe + za jego
    pełnomocnika + inne koszty drugiej strony wynikłe ze stawiennictwa w
    sądzie.

    Po prostu nie warto, zwłaszcza jeśli chcesz się odegrać. Chyba, że
    rzeczywiście poniosłeś dużą stratę, wtedy możesz żądać odszkodowania za
    niedojście umowy do skutku.

    Wracając do pytania: jeśli się uda, to będzie musiał to, czego zażądasz
    w pozwie, czyli najprawdopodobniej zapłacić za przedmiot i go od Ciebie
    odebrać.

    ind.