  • 1. Data: 2007-12-12 00:05:16
    Temat: Prawa autorskie
    Od: "Piotrek" <r...@o...pl>

    Witam,

    Gdzie mogę znaleźć jakieś info na temat praw autorskich, przekazywania praw
    przez osobę fizyczną na firmę, sankcji prawnych w momencie naruszenia praw
    itp. Jest jakaś ustawa traktująca o tym? Chętnie też skontaktuję się z
    prawnikiem zajmującym się tymi sprawami, dlatego też będę wdzięczny za
    jakieś namiary/godne polecenia osoby.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2007-12-12 08:30:47
    Temat: Re: Prawa autorskie
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 12 Dec 2007 01:05:16 +0100, Piotrek napisał(a):

    > Gdzie mogę znaleźć jakieś info na temat praw autorskich, przekazywania
    > praw przez osobę fizyczną na firmę, sankcji prawnych w momencie
    > naruszenia praw itp. Jest jakaś ustawa traktująca o tym?

    Ustawa o prawie autorskim i prawach pochodnych z 1994 r.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 3. Data: 2007-12-12 09:01:41
    Od: "Steel" <d...@K...pl>

    > Ustawa o prawie autorskim i prawach pochodnych z 1994 r.

    "pokrewnych" Olgierd!

    dokladna nazwa:
    USTAWA z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych

    oczywiscie z pozniejszymi zmianami tez trzeba sie zapoznac :)

    Steel

  • 4. Data: 2007-12-12 09:59:15
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 12 Dec 2007 10:01:41 +0100, Steel napisał(a):

    > "pokrewnych" Olgierd!

    Ups, przepraszam :-)