    From: "Scott" <s...@2...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wojsko ? Scigany czy nie ?
    Date: Wed, 24 Jul 2002 18:30:04 +0200

    Witam
    Mam problem . :-(
    Mialem sie stawic na poczatku lipca na badaniach psychologicznych ale nie
    poszedlem bo uznalem ze jest to juz ostatni krok do pojscia do armi czego
    oczywiscie nie chce . Dzis dostalem list do skrzynki w ktorym pisza ze mam
    sie stawic 01,08,02 do WKU celem dopelnienia obowiazku wojskowego. Nie wiem
    czego chca ale mi to biletem smierdzi . Dlatego wysle kogos zeby powiedzial
    ze mnie nie ma i teraz pytanie : co komus z rodziny na takim czyms powiedza
    ( chodzi mi czy powiedza mu dokladny powod wezwania itp ) no i jezeli nic
    nie powiedza nowego albo nikt nie pojdzie po prostu to zignoruje co zrobi
    dalej armia ? Dodam ze mam prace i powiedzmy ze wiedza gdzie pracuje no i
    mam w polowie sierpnia delegacje zagraniczna i boje sie ze mnie na granicy
    zatrzymaja ? Wie ktos moze czy po dwoch tygodniach od nie stawienia sie na
    tym wezawaniu moze byc cos na granicy ze mnie szukaj ???? czy wogole maja do
    tego prawo ????? Prosze napiszcie jezeli wiecie co teraz mnie czeka jak sie
    nie stawie na tym wezwaniu .

    Pozdrawiam
    s...@p...fm