    From: "The_EaGle" <t...@t...nospam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wojsko Polskie wzywa :-(((
    Date: Tue, 13 Jan 2004 03:52:39 +0000 (UTC)

    Ostatnio zainteresowalo sie mna WP,,,niestety. Koncze wlasnie studia na PW i
    poprzednim roku kolendarzowym skonczylem 24 lata ale bede sie bronil za miesiac,
    moze dwa.
    Mam pytanie co moze ich skutecznie zniechcecic zeby mnie nie wziasc do wojska?
    Mam wlasna firme, zatrudniam dwie osoby w tym jedna na stale, do tego pracuje od
    ponad roku w firmie informatycznej. Za zadne skarby nie chce isc w kamasze.
    Mam w zwiazku z tym pytanie czy zanim skoncze te studia na PW moge zapisac sie na
    jakas metalurgie i czy inne cholerstwo. :)
    Pytanie tylko czy jak im przyniose swistek ze zaczalem studia kolejne to to cos da?
    Jak mozna to przesunac w czasie?

    Pozdrawiam

    Rafa?