  • 11. Data: 2006-06-15 10:28:23
    Temat: Re: Wojna ze spamem
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jan Bartnik" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:e6q1gb$2ip$1@inews.gazeta.pl...

    Napisz do nich e-maila, że jak jeszcze raz dostaniesz od nich spam, to pozwiesz
    do sądu. U mnie zawsze to skutkuje. :)

  • 12. Data: 2006-06-15 19:15:52
    Od: Sender Bell <s...@s...pl>

    Olgierd napisał(a):
    > Jeśli się gdzieś tam rejestrujesz u spamerów a później liczysz na
    > to, że uda Ci się z tego wypisać... gratuluję wiary ;-)

    Do rejestracji u spamerów polecam postawić swoj własny serwer poczty,
    który uruchamiamy tylko do weryfikacji adresu.
    Potem zmieniamy adres na inny dowolny, lub całkowicie wyłączamy serwer.
    Problem spamu nie istnieje.

    Sender Bell

  • 13. Data: 2006-06-15 20:00:53
    Od: "allbi" <a...@u...emkanet.net>

    > Czasem sa problemy z filtrami, np. jesli nadawca za kazdym razem ma inny
    > adres e-mail, inny tytul wiadomosci a w tresci jest nie tekst a obrazek.
    > No chyba ze sa jeszcze inne sposoby na odfiltrowanie, to chetnie sie
    > dowiem, bo mnie tego typu spam notorycznie zalewa;-))

    Norton internet security pozwala ustawi filtr tak, że usuwa wiadomości jesli
    zawieraja obrazek bez opisu, ale nie prbowaem sprawdzać jak to dziala.

    SOTB

  • 14. Data: 2006-06-15 20:32:12
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Matar* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Jest to "obrazek" w ktorym jest tekst reklamowy. Na dodatek
    > za kazdym razem inne nazwisko i e-mail nadawcy oraz DNS wielkosc tego jest
    > tez zmienna ,od 18 - 85 KB. Outlock nie potrafi sobie z tym poradzic. I
    > tak czekam ze moze za pol roku przestana........

    Zainstaluj sobie Thunderbirda, po pierwsze ma dobrze działające filtry,
    po drugie jeśli będziesz ściągał nagłówki i najpierw sprawdzał co
    to za wiadomość i od kogo - oraz usuwał spam przed pobraniem całości
    - nadawca nie będzie wiedział, że spam jest czytany.
    W ten sposób nigdy nie znikniesz z jego listy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||

  • 15. Data: 2006-06-16 14:17:04
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 15.06.2006 Michał Wilk <m...@g...pl> napisał/a:

    > Czasem sa problemy z filtrami, np. jesli nadawca za kazdym razem ma inny
    > adres e-mail [..]

    A czy tak jest w omawianym przypadku? Czy fałszują adres nadawcy?
    --
    pozdrowienia

    Z.