  • 1. Data: 2006-06-22 21:07:43
    Temat: Wniosek o wydanie kopii pozwu i nakazu zapłaty
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Jak powinien formalnie brzmieć wniosek do sądu o wydanie kopii pozwu i
    nakazu zapłaty?
    Czy wystarczy?:

    Wniosek

    Wnoszę o przysłanie mi (pozwanej) odpisu pozwu i nakazu zapłaty, oraz
    załączników złożonych wraz z pozwem w sprawie [sygn.akt]. Wniosek swój
    motywuje tym, że do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pozwu i nakazu zapłaty,
    a o prowadzonym przeciwko mnie postępowaniu dowiedziałam się od komornika.