  • 1. Data: 2006-06-22 21:17:04
    Temat: Czy to minimum?
    Od: "Jan W." <janwojx@@USUN@..@TO@wp.pl>

    Cześć,
    znajomemu zabrano PJ na pół roku za jazdę w stanie wskazującym... Rozprawa
    odbyła sie zaocznie. Czy jest sens składania apelacji, czy jest to minimum?
    Pozdrawiam
    Jan

  • 2. Data: 2006-06-22 21:29:27
    Temat: Re: Czy to minimum?
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Jan W. wrote:
    > Cześć,
    > znajomemu zabrano PJ na pół roku za jazdę w stanie wskazującym... Rozprawa
    > odbyła sie zaocznie. Czy jest sens składania apelacji, czy jest to minimum?

    Nie ma sensu.

  • 3. Data: 2006-06-23 00:37:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jan W. wrote:
    > Cześć,
    > znajomemu zabrano PJ na pół roku za jazdę w stanie wskazującym... Rozprawa
    > odbyła sie zaocznie. Czy jest sens składania apelacji, czy jest to minimum?

    Niech złoży. Wyrok jest IMHO bardzo niewłaściwy.

    A po apelacji może dostanie zakaz na dwa lata...

  • 4. Data: 2006-06-23 06:48:20
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > A po apelacji może dostanie zakaz na dwa lata...

    i co jeszcze?

    KG

  • 5. Data: 2006-06-23 07:23:11
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu kam porozsypywal nastepujace haczki:
    > i co jeszcze?
    No mam nadzieje ze wywiesza jego fotki na osiedlu i zabiora mu samochod
    (jesli takowy posiada)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2006-06-23 12:19:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    kam [####k...@w...pl#.###] napisał:
    > i co jeszcze?

    Proponuję karę śmierci :-)

  • 7. Data: 2006-06-23 13:45:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Proponuję karę śmierci :-)

    Prace społeczne na rzecz ofiar pijanych kierowców by zupełnie
    wystarczyły ;->

  • 8. Data: 2006-06-23 16:24:12
    Od: stern <s...@0...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Prace społeczne na rzecz ofiar pijanych kierowców by zupełnie
    > wystarczyły ;->

    w grobach mają sprzątać?

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 9. Data: 2006-06-24 06:20:37
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    Dnia 23.06.2006 Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał/a:

    > Niech złoży. Wyrok jest IMHO bardzo niewłaściwy.
    > A po apelacji może dostanie zakaz na dwa lata...

    A zakaz reformationis in peius?

    --
    Tomasz Trystula