    From: "Jarek" <k...@k...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wniosek o uadlosc dluznika.
    Date: Fri, 29 Apr 2005 11:37:48 +0200

    Witam.

    Wustawiłem faktury VAT za wykonane usługi budowlane, część faktur została
    opłacona, część na kwote 220.000 zł pozostaje nie opłacona od pół roku.
    Innym podwykonawcą wspomniana firma również nie płaci, jej zadłużenie na
    połowe marca tego roku wynosi już około 23 miliony złotych.
    Dostarczyłem im za potwierdzeniem, wezwania do spłaty powstałego zadłużenia,
    sami zadeklarowali terminy spłat, ale nie mają ich zamiaru dotrzymać.

    Pytanie.
    Zamierzam złożyć wniosek o ogłoszenie upadłości dłużnika do Sądu
    Gospodarczego, czy o takim zamiarze muszę informować dłużnika i czy muszę
    podjąć jeszcze jakieś kroki (kolejne ponaglenia, wezwania do zapłaty itp.)
    aby potem nikt nie zarzucił mi że nie wykorzystałem wszystkich możliwości
    przed złożeniem sprawy w sądzie?

    Jarek