  • 11. Data: 2005-05-24 22:22:46
    Temat: czy warto dzielić masę spadkową
    Od: wojtekpa<w...@i...net.pl>

    Mój przedmówca oczywiście ma racje warto jeżeli jest co dzielić
    nieruchomości ,majatki lub inne dobra objęte z mocy prawa obowiązkiem
    notarialnym. ( zmiana własności aktem notarialnym ) osobiście znam lepsze
    sposóby zmiany prawa własnosci TESTAMENT lub DAROWIZNA
    Dla zainteresowanych napiszę więcej tu pisać ma prawo każdy nawet bez sęsu.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 12. Data: 2005-05-24 22:32:34
    Temat: Re: czy warto dzielić masę spadkową
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    wojtekpa napisał(a):
> [...]
    > notarialnym. ( zmiana własności aktem notarialnym ) osobiście znam lepsze
    > sposóby zmiany prawa własnosci TESTAMENT lub DAROWIZNA

    testament kończy się tak samo - postępowaniem o stwierdzenie nabycia spadku
    i to czasem jeszcze bardziej skomplikowanym, bo zaczyna się podważanie
    testamentu
    a potem jeszcze możliwe są procesy o zachowek
    darowizna - tak, tylko jest jeden problem - potrzebujemy żywego darczyńcy
    można założyć, że jeśli padło pytanie o wniosek i postępowanie, to jest
    to potrzebne, raczej mało kto idzie do sądu gdy nie ma co dzielić

    KG

  • 13. Data: 2005-05-24 22:49:51
    Temat: Spadek zachówek i inne problemy wątki do dyskusji
    Od: wojtekpa<w...@i...net.pl>

> [...]
    > testamentu
    > a potem jeszcze możliwe są procesy o zachowek

    Mój przedmówca KG ma oczywiście rację ale tylko dobrze spożądzony testament
    pozwoli skierować pożytki z tego płynące po smierci w konkretnym kierunku
    podobnie jak darowizna za zycia. Miemniej pewnych perturbacji nie da się uniknąc
    sądy podatki. O zachówek może się praktycznie ubiegać każdy spadkobierca
    wydziedziczony na posdtawie KC. Znam lepszy spośób na pozbycie się wszystkich
    spadkobierców ,w przypadku małżeństwa wniesienie spray o rozwód ,
    postanowienie o separacji lub proste uznanie spadkobiercy za niegodnego
    znacznie ogranicza prawo do dziedziczenia.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 14. Data: 2005-05-25 04:58:51
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    wojtekpa napisał(a):

> [...]
    > postanowienie o separacji lub proste uznanie spadkobiercy za niegodnego
    > znacznie ogranicza prawo do dziedziczenia.

    Myślę że mogłbys przymyślec ortografię.
    I nie istnieje coś takiego jak "zachówek"

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam