  • 1. Data: 2005-04-05 21:22:58
    Temat: Wniosek czy Pozew?
    Od: "Chopin" <s...@w...xl>

    Witam,

    Rok temu zostałem oszukany na Allegro (kwota 750zł). Zgłosiłem sprawę do
    organów ścigania efektem czego odbyła się sprawa w Sądzie Rejonowym. Jednak
    oskarżony nie pojawił się na sprawie - do sądu przesłał list, w którym
    poinformował, iż bardzo mu przykro ale brak finansów uniemożliwia mu
    stawienie się na rozprawie a tym samym równiez naprawienie szkody. Sprawę
    odroczono w celu zapoznania się z nowym materiałem dowodowym.
    Wczoraj zostałem poinformowany o nowej dacie rozprawy.

    Jakie środki mam podjąć aby odzyskać kaskę? Na necie wyszperałem 2
    możliwości:
    1. WNIOSEK - na podstawie art.46kk wnoszę o naprawienie szkody podczas
    rozprawy.
    2. POZEW (powództwo adhezyjne) - na podstawie art 62 kpk wnoszę o zasądzenie
    od pozwanego tej kaski dla mnie, zasądzenie kosztów procesu.

    Którą drogę wybrać, co polecicie.

    Pozdrawiam,

    --
    Chopin
    s...@w...xl

  • 2. Data: 2005-04-05 23:38:59
    Temat: Re: Wniosek czy Pozew?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Chopin" <s...@w...xl> napisał w wiadomości

    Zdecydowanie wniosek. Jak dostanie karę w zawiasach, to sąd uzależni jej
    zawieszenie od naprawienia szkody. Myślę, ze wówczas znajdzie pieniądze,
    by nie iść siedzieć.

  • 3. Data: 2005-04-06 00:09:03
    Od: "marek" <m...@h...pl>

    a czemu nie wniosek + pozew w adhezyjnym?

    jest gdzies taki zakaz laczenia tych dwoch srodkow?
    na pewno nie stracisz jak zlozysz oba

    wydaje mi sie ze nie byloby z tym problemu

  • 4. Data: 2005-04-06 04:59:39
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    marek napisał(a):
    > a czemu nie wniosek + pozew w adhezyjnym?
    >
    > jest gdzies taki zakaz laczenia tych dwoch srodkow?

    jest

    KG

  • 5. Data: 2005-04-06 12:40:39
    Od: "Chopin" <s...@w...xl>

    > jest
    >
    > KG

    W takim razie zostanę przy wniosku, tak będzie chyba łatwiej.
    Dziekuję wszystkim za wypowiedź.

    Pozdrawiam,

    --
    Chopin