    From: "Wildcat" <w...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wlasciciel parkingu
    Date: Sat, 3 Jan 2004 15:57:55 +0100

    Kupilem mieszkanie w bloku (np. nr 6).... Pod moim blokiem nie ma
    parkingu.... jest przy bloku nr 4 i 5 (wyglada jakby byl pozniej zrobiony)
    przy wjezdzie na jego teren jest znak zakazu ruchu z dopiskiem (nie dotyczy
    mieszkancow bloku nr 4 i 5).
    Zaparkowalem mimo wszystko na tym parkingu i odjezdzajac uslyszalem od
    mieszkanca bloku nr 5, za ONI zakupili ten teren, wyrownali i TYLKO ONI maja
    prawo parkowac, i abym wiecej nie parkowal.

    Gdzie w Urzedzie Miasta (jaki Wydzial) moge sprawdzic kto jest na prawde
    wlascicielem tej dzialki?

    Co mi grozi (oprocz np. przebicia opon, lub porysowania lakieru) za to ze
    tam parkuje (czy policja moze dac mi mandat, ze zlamalem znak zakazu ruchu)?

    Pozdrawiam,
    Wildcat
    http://www.staszow.com