  • Data: 2004-01-03 21:47:54
    Temat: Re: Wlasciciel parkingu
    Od: "Wildcat" <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > WYdział Geodezji. Z tym, że ja bym wcześniej sprawę spróbował wyjaśnić w
    > administracji, bo pewnie bliżej, a tez powinni wiedzieć.

    Dzieki.... tak tez zrobie...

    A swoja droga to ludzi sa "dobrzy" :-)... przed naszym blokiem jest plac
    zieleni i sa zainstalowane sznury do suszenia bielizny (spora ilosc) i chyba
    ONI tez z nich korzystaja:-)

    PS. A na parkingu bylo ponad polowe wolnych miejsc do parkowania :-(

    Pozdrawiam,
    Wildcat
    http://www.staszow.com