  • 1. Data: 2002-02-27 17:47:52
    Temat: Wlamanie na strone
    Od: "Mateusz Ambroży" <m...@a...com.pl>

    Witam
    2 dni temu ktos wszedl na strone administracyjna mojego serwisu i wyslal
    email do wszystkich osob z subskrypcji. Tresc tego listu obrazala ludzi do
    ktorych dotarl i dlatego postanowilem sie dowiedziec kto jest sprawca.
    Dopiero dzisiaj w transfer logu znalazly sie informacje z tamtego czasu i
    teraz juz mam adres sprawcy (jest to adres jego SDI, w SDI adres IP jest
    staly wiec mozna zlokalizowac tego kogos)
    Nie wiem co i czy w ogole mozna cos zrobic takiej osobie i dlatego prosze o
    pomoc
    Jeszcze chcialem dodac ze strona administracyjna wymagala podania hasla,
    ktorego nikomu nie ujawnialem nigdy, a jestem pewny ze ta osoba znala haslo
    bo zauwazylem ze ogladala zawartosc katalogu na haslo (private) w ktorym
    bylo to samo haslo

    --

    Mateusz Ambroży
    m...@a...com.pl

  • 2. Data: 2002-02-27 18:05:27
    Temat: Re: Wlamanie na strone
    Od: Piotr Majka <c...@l...link.pl>

    "Mateusz Ambroży" <m...@a...com.pl> napisał(a):

    > Witam
    [cut]

    http://www.tpnet.pl/abuse.php

    --
    Piotr "Charvel" Majka | PGP & GPG Public Key: finger c...@l...pl | Uin: 20873695
    GCM d- s-:- a- C++ UL++++ P+ L+++ E--- W+ N+++ !o !K w--- !O M V- PS+ PE !Y

  • 3. Data: 2002-02-27 18:27:42
    Od: "Mateusz Ambroży" <m...@a...com.pl>

    Użytkownik "Piotr Majka" <c...@l...link.pl> napisał w wiadomości
    "Mateusz Ambroży" <m...@a...com.pl> napisał(a):

[...]