  • Data: 2013-09-03 15:14:09
    Temat: Włamanie na konto bankowe internetowe.
    Od: Paweł <pawelpmalpa@o2kropkapl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Niestety w lipcu tego roku włamano się na moje konto bankowe
    internetowe. Z tego co wyczytałem w internecie to wirus citadel i zitmo.
    Więcej informacji na stronie np. tutaj :
    http://www.strefabiznesu.pomorska.pl/artykul/uwaga-n
    a-zitmo-nowy-zmasowany-atak-na-e-konta
    niestety nie byłem świadomy , że instaluje trojana nakładka
    przezroczysta zadziała wzorowo :( poza tym wydawało mi się , że to
    prawdziwa wiadomość której do tej pory nie mogę sobie darować i ubolewam
    nad tym zdarzeniem ponieważ ukradziono mi sporą sumę pieniędzy.
    Sprawę zgłosiłem na policję i dostarczyłem niezbędne im dokumenty
    (przelewy na konto w Krakowie firma DOTPAY w której cyberprzęstepca/cy
    zakupili kupony UKASH) oraz zadzwoniłem do banku aby zablokowali konto i
    zgłosiłem tym samym reklamację.

    Moje pytanie brzmi czy jest jakaś szansa na odzyskanie całej kwoty
    tudzież jakiejś części?

    Bank po 4 tygodniach wysłał mi pismo z odpowiedzią na moją reklamacje ,
    że właśnie miałem zawirusowany komputer trojanem citatel i miałem
    zainstalowaną aplikację na androida zitmo - e-security.apk oraz
    informację , że na ich serwerach nie wykryto włamania. Napisali również
    aby zgłosić sprawę na policje co już dawno zrobiłem.
    Proszę o rady - może ktoś wie jak mi pomóc.