  • 1. Data: 2003-11-03 10:57:24
    Temat: BONY TOWAROWE
    Od: "Rima" <r...@p...pl>

    Jaka kwota przypada w tym roku z bonów towarowych na jednego pracownika...
    Dzikeuj za odpowiedz...

  • 2. Data: 2003-11-04 10:06:39
    Temat: Re: BONY TOWAROWE
    Od: "Jakubowscy" <j...@R...onet.pl>

    Użytkownik "Rima" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Jaka kwota przypada w tym roku z bonów towarowych na jednego pracownika...
    > Dzikeuj za odpowiedz...

    Z tego co wiem rozdawanie bonów towarowych nie jest obowiązkiem pracodawcy,
    a co za tym idzie kwota przeznaczona na nie jest dobrowolna, ewentualnie
    zależna od zysków firmy. Nie istnieje na pewno coś takiego jak kwota z bonów
    towarowych przeznaczona na jednego pracownika, nie jest to regulowane
    prawnie.

    Pozdrawiam,
    Ola

  • 3. Data: 2003-11-05 11:56:24