  • 1. Data: 2003-05-29 14:31:11
    Temat: Witam i pytam
    Od: "K.B." <k...@m...com.pl>

    Witam, przypuscmy, ze jest taka stytuacja:

    W pewnej firmie pracuje sobie gosciu (zostal tam zatrudniony normalnie),
    gosciu ten zachorowal i udal sie na urlop chorobowy. W tym czasie kiedy
    gosciu byl na urlopie chorobowym firma zostala okradziona (czy tam spalona)
    i szef oglosil bankructwo. Co na podstawach prawnych dzieje sie z tym
    gosciem, ktory jest na chorobowym? Dostaje jakies odszkodowanie lub dalsza
    pensje?

    dzieki za info

    Pozdrwawiam!
    k...@m...com.pl
    GG# 1429536

  • 2. Data: 2003-05-29 19:31:45
    Temat: Re: Witam i pytam
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "K.B." <k...@m...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i szef oglosil bankructwo. Co na podstawach prawnych dzieje sie z tym
    > gosciem, ktory jest na chorobowym? Dostaje jakies odszkodowanie lub dalsza

    Człowieku, a co to za gbybanie. Facet tak sam z siebie nie może ogłosić
    upadłości.
    Jak ktos choruje to mu przysługuje zasiłek. A od czego jest ZUS.

    Pozdrowienia
    Michał

  • 3. Data: 2003-05-29 20:16:38
    Od: "K.B." <k...@m...com.pl>

    Użytkownik "Grupy" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > upadłości.
    > Jak ktos choruje to mu przysługuje zasiłek. A od czego jest ZUS.

    Wez gosciu wiochy nie rob, nie dosc, ze nie odpowiadasz mi na pytanie to
    jeszcze gadasz trzy po trzy kompletnie bez sensu.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-05-29 20:44:33
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    > Wez gosciu wiochy nie rob, nie dosc, ze nie odpowiadasz mi na pytanie to
    > jeszcze gadasz trzy po trzy kompletnie bez sensu.

    mnie to wydaje się, że odpowiedż była i to precyzyjna na tyle na
    ile pozwalało pytanie,

    kto robi więc wiochę ?

    JarekM

  • 5. Data: 2003-05-30 07:43:42
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "K.B." [...]

    > Wez gosciu wiochy nie rob, nie dosc, ze nie odpowiadasz mi na pytanie to
    > jeszcze gadasz trzy po trzy kompletnie bez sensu.
    >
    > pozdrawiam

    Wez gosciu na wstrzymanie, bo gosc ma racje.
    Facet "sam z siebie" nie moze oglosic upadlosci.

    A choremu facetowi przysluguje normalnie zasilek - przez 35 bodaj dni od
    pracodawcy,
    dolej od ZUS-u. A tak poza tym, ja chcesz lepsza odpowiedz,
    to zadaj lepsze pytanie.

    Boguslaw

  • 6. Data: 2003-05-30 10:00:38
    Od: "K.B." <k...@m...com.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:bb71vl$8c2$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Użytkownik "K.B." [...]
    >
    > Wez gosciu na wstrzymanie, bo gosc ma racje.
    > Facet "sam z siebie" nie moze oglosic upadlosci.

    Sorki, widocznie zle zrozumialem, przepraszam. Dlaczego nie moze? jak mu
    wszystko splonelo co wtedy?

> [...]
    > pracodawcy,
    > dolej od ZUS-u.

    A tak poza tym, ja chcesz lepsza odpowiedz,

    Wybacz, zapytalem na chlopski rozum, ae chyba wiadomo o co mi chodzi?

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-05-30 12:46:40
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "K.B." [...]

    > Sorki, widocznie zle zrozumialem, przepraszam. Dlaczego nie moze? jak mu
    > wszystko splonelo co wtedy?

    Moze pOWIEDZIEC ze nie ma pieniedzy, ale to co innego.
    Postepowanie upadlosciowe przeprowadzane jest sadownie..

    Okazuje sie ze nie wiadomo.

    Boguslaw

  • 8. Data: 2003-05-31 11:17:33
    Od: "K.B." <k...@m...com.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <adres-
    > Moze pOWIEDZIEC ze nie ma pieniedzy, ale to co innego.
    > Postepowanie upadlosciowe przeprowadzane jest sadownie..

    Komu powiedziec? pracownikowi?

    > Okazuje sie ze nie wiadomo.

    Czego wiec nie wiadomo??
    Moze troche wiecej uprzejmosci z Panskiej strony? :)

    pozdrawiam