  • Data: 2004-05-25 07:38:44
    Temat: Witam i o VAt w odszkodowaniu z AC pytam
    Od: "Piotr Olenderek" <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanownych grupowiczów!
    Czy ktoś z was mógłby mi pomóc w sprawie odszkodowania z AC w PZU. Dostałem
    dziś kalkulacje szkody sporządzoną przez ich techników. Zaznaczono tam ze
    kwota wyceny nie zawiera podatku VAT. Pani w inspektoracie powiedziała mi ze
    jeżeli chce odebrać kwotę odszkodowania w gotówce to VAT mi się nie należy!
    Czy to prawda? Bo słyszałem ze robią to bezprawnie licząc na niewiedzę
    klientów. Pomóżcie co robić i jakich argumentów używać aby PZU wypłaciło mi
    odszkodowanie w pełnej kwocie .

    Pozdrawiam
    Piotrek Olendererk