  • 1. Data: 2003-08-18 20:08:04
    Temat: Windykacja dekodera?
    Od: "Martti" <m...@b...poczta.onet.pl>

    Witam grupe

    dostalem dzis do domu listem zwyklym
    z kruk'a wezwanie do zwrotu dekodera
    telewizji satelitarnej do Canal-
    dali mi czas do 20.08.03 wiec mam 3 dni
    stempel na kopercie jest z 14.08.03
    Jestem na urlopie, i jakos nie mam checi wracac
    i tego robic.Moze wysle im maila, ze dekoder
    jest do odbioru u mnie w domu, niech sobie przyjada
    i odbiora i tez dam im czas do 20.08.03?
    A potem napisac, ze jesli tego nie zrobia, to
    rezygnuja z roszczen?
    poza tym z canal- nigdy nie zawieralem umowy
    tylko z wizja, jak skonczyla mi sie umowa (lojalka)
    to przestalem placic abonament, i tel. poinformowalem ich
    o rezygnacji z uslug.Dostalem pisemko, ze rozwiazuja ze mna umowe
    i do dzis cisza....
    a teraz chca ode mnie albo dekoder, albo 800 PLN
    poza tym wydaje mi sie, ze minelo chyba juz 3 lata, czy
    nie uleglo to przedawnieniu?
    Co mam robic w takim przypadku???

    dzieki i pozdrawiam
    martti

  • 2. Data: 2003-08-18 22:11:47
    Temat: Re: Windykacja dekodera?
    Od: Dredd<...@...pl>

> [...]
    > i do dzis cisza....
    > a teraz chca ode mnie albo dekoder, albo 800 PLN
    > poza tym wydaje mi sie, ze minelo chyba juz 3 lata, czy

    Niezależnie od przepisów po prostu oddałbym spokojnie ten dekoder
    przy najbliższej okazji (nawet stosując ów sposób że zapraszasz ich po
    odbiór w takim to a takim rozsądnym terminie - no chyba że umowa
    zobowiązuje Cię do dostarczenia dekodera np. do ich siedziby).
    Podejrzewam, że jajek na tym dekoderze nie smarzysz ani nie
    używasz go do żadnej innej żywotnej czynności ;)
    Szkoda nerwów na szarpaninę.
    Na marginesie: tylko raczej nie płać Krukowi nic, nie sądzę by im się
    należało...

    -> http://usenet.pomocprawna.info