    From: "Martti" <m...@b...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Windykacja dekodera?
    Date: Mon, 18 Aug 2003 22:08:04 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@wd240.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam grupe

    dostalem dzis do domu listem zwyklym
    z kruk'a wezwanie do zwrotu dekodera
    telewizji satelitarnej do Canal-
    dali mi czas do 20.08.03 wiec mam 3 dni
    stempel na kopercie jest z 14.08.03
    Jestem na urlopie, i jakos nie mam checi wracac
    i tego robic.Moze wysle im maila, ze dekoder
    jest do odbioru u mnie w domu, niech sobie przyjada
    i odbiora i tez dam im czas do 20.08.03?
    A potem napisac, ze jesli tego nie zrobia, to
    rezygnuja z roszczen?
    poza tym z canal- nigdy nie zawieralem umowy
    tylko z wizja, jak skonczyla mi sie umowa (lojalka)
    to przestalem placic abonament, i tel. poinformowalem ich
    o rezygnacji z uslug.Dostalem pisemko, ze rozwiazuja ze mna umowe
    i do dzis cisza....
    a teraz chca ode mnie albo dekoder, albo 800 PLN
    poza tym wydaje mi sie, ze minelo chyba juz 3 lata, czy
    nie uleglo to przedawnieniu?
    Co mam robic w takim przypadku???

    dzieki i pozdrawiam
    martti