  • 1. Data: 2003-08-18 18:23:24
    Temat: Know how - podniesienie kapitalu spolki - koszty i mozliwosci
    Od: "Takaram" <w...@w...pl>

    Musze w tym roku podniesc kapital w spolce z o.o.
    Oczywiscie mozna to zrobic gotowka - to akurat nie jest zadna sztuka.
    Mozna takze zrobic podniesienie poprzez wniesienie do spolki aportu.
    Moga to byc samochod, komputer, domeny internetowe, etc.

    Ja chce wniesc do spolki know-how (raporty dot. rynkow na ktorych dziala
    firma, analizy, opracowania nt. motywacji pracownikow, sprzedazy etc. - na
    rynku jest to sporo warte).

    Mam jeden problem - jak to wycenic w/w know-how dla potrzeb sadu i urzedu
    skarobowego?
    Czy poprosic o cenniki firm, ktore oferuja tego typu uslugi, raporty i
    opracowania?
    Czy nalezy to zglosci do rzeczoznawcy?
    Ile moze kosztowac taka usluga?
    Da sie jakos zminimalizowac koszty tej operacji?

    Bede b. wdzieczny za uwagi i propozycje.
    Prosze pisac takze na priv.