    From: "Andrzej Stefiuk" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Windows, kontrola BSA
    Date: Sun, 26 Jan 2003 19:26:36 +0100

    Witam

    Jakis czas temu mialem w firmie kontrole z BSA , odnosnie legalnosci
    oprogramowania.

    Postawiono mi zarzuty , ktore wydaja mi sie absurdalne, prosze o pomoc
    ludzi znajacych sie na Windowsach,komputerach no i prawie.

    1) zarzucono mi ze mam zainstalowane dwa Windowsy 98 SE na jedym komputerze
    poniewaz , przekopiowalem sobie na dysk C: katalog WIN98 z oryginalnej
    plyty CD. Zrobilem to po to zeby nie trzeba bylo wkladac za kazdym razem
    plyty na ktorej sa sterowniki np protokolu TCP/IP jezli instaluje np nowy
    sprzet.

    2) obraz dysku Ghosta ktory zawieral Windowsa Me , takze jest potraktowany
    jako kolejny system.

    Jak Waszym zdaniem najlepiej bronic sie przed postawionymi zarzutami, dodam
    ze na wszytskie Windowsy sa oryginalne.

    PS Nadgorliwosc (kontrolujacych) jest gorsza od faszyzmu

    Pozdrawiam
    g...@w...pl
    Andrzej