    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Widziałem "stłuczkę"
    Date: Fri, 7 Aug 2020 12:33:21 +0200

    112 i 997 to numery alarmowe, a nie dla pogaduszek "panie, sto lat temu zapisałem se
    numery".
    Ślij na stopagresjidrogowej (przekierują do właściwej komendy rejonowej) albo
    bezpośrednio do wydziału wykroczeń właściwej
    terytorialnie dla miejsca zdarzenia komendy (jak nie wiesz to ewentualnie do WRD
    komendy wojewódzkiej, przekierują za 2 miechy, ale
    do wojewódzkiej to bym przestępstwa zgłaszał a nie rysy na zderzaku).
    Z uwagi na umiejscowienie terytorialne trzeba podać dokładnie miejsce zdarzenia.

    -----