    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Widziałem "stłuczkę"
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 06 Aug 2020 20:59:50 GMT

    > Ja bym wziął kartkę papieru i włożył informacje za wycieraczkę
    > uszkodzonego pojazdu.

    Ja tez.
    Ale osoba która mi to opowiadała w pierwszej chwili nie pomyslała a
    teraz to juz nie wiadomo gdzie to auto jest.

    > Podajesz numer sprawcy oraz numer telefonu do
    > siebie. Zostaw decyzję pokrzywdzonemu. Czasem może nie chcieć nadawać
    > temu zdarzeniu biegu.

    Tak byłoby najłatwiej ale taka opcja nie wchodzi w rachube.

    > Możesz również z miejsca zdarzenia poinformować
    > Policję. Ucieczka z miejsca kolizji jest sama w sobie wykroczeniem.
    > Spora szansa, ze uciekający ma powód istotniejszy, niż zarysowanie
    > samochodu.

    No i tu zaczyna sie ciekawie:
    Znajomy twierdzi ze dzwonił, policjant (???) a moze tylko sooba
    odbierajaca numer alarmowy powiadomiła go ze nie moze przyjac takiego
    zgłoszenia bo jest tylko swiadkiem po czym rozłączyła sie kiedy
    probował sie od tego dziwnego komunikatu odwołać...
    Mozliwe?
    Przyznam ze troche nie miesci mi sie to w głowie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby