  • 1. Data: 2002-12-03 20:17:30
    Temat: Wiadomosci TVP a renta
    Od: "esseirion" <e...@g...pl>

    W wiadomosciach TVP 1 okolo miesiac temu (tak mi powiedziano) byla
    informacja na temat Doplat do rent dla osób, ktore ulegly wypadkowi w
    niemczech. Czy ktos cos wie na ten temat, bo internet milczy a sprawa jest
    dla mnie ( i dla innych pewne tez ) dość ważna.

    pozdrawiam - magda z

  • 2. Data: 2002-12-04 17:02:38
    Temat: Re: Wiadomosci TVP a renta
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Osobiście tego nie słyszałem. Z tego co udało mi się ustalić, to warunkiem
    tej dopłaty było zatrudnienie na tzw. niemieckich warunkach, tzn. gdy
    pracodawca odprowadzał składki na ubezpieczenie społeczne w Niemczech.
    Wówczas to niemiecki ubezpieczyciel (odpowiednik ZUS) dopłaca do renty, czy
    emerytury. Bliższych szczegółów nie udało mi się ustalić.

    --
    Robert Tomasik
    IDKey PGP: 0x9B725EF3

  • 3. Data: 2002-12-05 15:00:12
    Od: "esseirion" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czy
    > emerytury. Bliższych szczegółów nie udało mi się ustalić.

    NO własnie, mi też nie udało się ustalić nic ponad to, nawet w sumie nie
    waidomo przez
    jaką organizacje to załatwiać, czy pisać po niemiecku do niemieckiego
    ubezpieczyciela czy jak ???

    Pozdrawiam - magda