  • 1. Data: 2002-12-03 20:59:23
    Temat: publikacja ustawy na stronie www???
    Od: ".:TOMAS:." <t...@p...onet.pl>

    witam,
    chce na stronce umiescic rozporzadzenie ministra finansow i ustawe.
    czy takie opublikowanie na stronie www jest legalne?
    jak to zrobic zeby bylo wszystko zgodne z prawem?

    POZDRAWIAM

  • 2. Data: 2002-12-03 22:17:43
    Temat: Re: publikacja ustawy na stronie www???
    Od: c...@p...onet.pl

> [...]
    > czy takie opublikowanie na stronie www jest legalne?
    > jak to zrobic zeby bylo wszystko zgodne z prawem?

    Możesz je spokojnie umieścić. Wynika to z art. 5 ustawy o prawie aut. i pr.
    pokrewnych.

    Pozdrawiam
    Ciacho

  • 3. Data: 2002-12-04 17:58:25
    Od: <t...@w...pl>

    Użytkownik ".:TOMAS:." <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > POZDRAWIAM
    >
    > oczywiście że jest legalne takie akty są powszechne i można publikować je
    wszędzie ponieważ są częścią obowiązującego prawa w RP. Na stronach w net
    jest dużo różnych takich aktów.

  • 4. Data: 2002-12-04 20:06:15
    Od: s...@p...onet.pl

    > oczywiście że jest legalne takie akty są powszechne i można publikować je
    > wszędzie ponieważ są częścią obowiązującego prawa w RP. Na stronach w net
    > jest dużo różnych takich aktów.

    A jak to wygląda z Polskimi Normami. Chodzi mi o te, których stosowanie jest
    obowiązkowe. W końcu to też obowiązujące w RP prawo.

    pozdrawiam
    Sławek