  • 1. Data: 2008-04-18 10:27:33
    Temat: Wiadomosci SMS z ofertami
    Od: Kuba Sk-ce <m...@t...p>

    Witam,
    jakis czas temu pisalem o wysylaniu na moj telefon komorkowy wiadomosci
    SMS z oferta handlowa przez pewna firme.
    Napisalem pismo z rzadaniem wyjasnien w tej sprawie oraz zaprzestaniem
    wysylania tych wiadomosci. W odpowiedzi dostalem list z przeprosinami i
    wyjasnieniem ze wiadomosc ta zostala wyslana przez ich pacownika w
    wyniku pomylki. Dostalem rowniez upominek w ramach przeprosin.

    Niestety dzisiaj ponownie dostalem taka samawiadomosc SMS mimo zapewnien
    ze wiecej ich nie bedzie.
    Czy w takim przypadku moge rządac od nich zadoscuczynienia?
    Prosze o pomoc w tej sprawie
    Qba

  • 2. Data: 2008-04-18 17:32:49
    Temat: Re: Wiadomosci SMS z ofertami
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kuba Sk-ce" <m...@t...p> napisał w wiadomości

    > Niestety dzisiaj ponownie dostałem taka samawiadomosc SMS mimo zapewnię
    > ze więcej ich nie biedzie.
    > Czy w takim przypadku mogę rządach od nich zadośćuczynienia?

    Tak, możesz żądać zadośćuczynienia, ale o wiele rozsądniej będzie zacząć od
    kolejnego pisma do nich z prośbą o zaprzestanie przetwarzania danych
    osobowych w celu marketingowym. Potem najsensowniej byłoby powiadomić
    GIODO.

  • 3. Data: 2008-04-19 21:43:54
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@n...org>

> [...]
    > od kolejnego pisma do nich z prośbą o zaprzestanie przetwarzania danych
    > osobowych w celu marketingowym. Potem najsensowniej byłoby powiadomić

    A może, ponieważ on od nich "rządał" czegoś, więc go nie zrozumieli?

    Wojtek