  • 1. Data: 2008-04-18 08:47:28
    Temat: Zwrot towaru bez instrukcji
    Od: cor8472 <c...@g...com>

    Witam serdecznie, około miesiąc temu zakupiłem kabinę prysznicową.
    Kilka dni temu, gdy chciałem ją zamontować okazało się, że nie ma w
    niej instrukcji montażu (żadnej). Zwróciłem się do sklepu o
    uzupełnienie braków. Wcześniej oglądałem paczkę, ale sądziłem, że
    instrukcja jest na spodzie, a nie chciałem niepotrzebnie ruszać
    płytami ze szkła żeby ich nie uszkodzić. Chciałbym zapytać Państwa o
    kilka spraw:

    1. Czy niedostarczenie instrukcji pozwala mi zwrócić towar i żądać
    zwrotu pieniędzy ?
    2. Czy mogę także zwrócić brodzik zakupiony do tej kabiny (teraz
    wyszły na jaw pewne sprawy - np: brak obudowy, o których sprzedawca
    nas nie informował) ?

    P.S. Pytanie dodatkowe: w niektórych sklepach widnieje napis "zwrotów
    towaru nie przyjmujemy", czy ma on jakiekolwiek pokrycie z prawem
    (wydaje mi się, że nie) ?

    Jeśli ktoś by był na tyle uprzejmy to prosiłbym także o podanie aktów
    prawnych, które regulują stosunki sprzedawca-klient w takich i innych
    sprawach.