    From: "Jerzy Zając" <w...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wglad do dokumentacji.
    Date: Wed, 10 Apr 2002 20:30:19 +0200

    Witam serdecznie grupowiczow.
    Prawo autorskie,
    roz. 5, art.47
    "Jezeli wynagrodzenie tworcy zalezy od wysokosci wplywow z korzystania z
    utworu, tworca ma prawo do otrzymania informacji i wgladu w niezbednym
    zakresie do dokumentacji majacej istotne dla okreslenia wysokosci tego
    wynagrodzenia".

    Jezeli mozna, to prosze mi podpowiedziec i jakos sprecyzowac ten niezbedny
    zakres? Wydalem ksiazke, czy wydawnictwo mozna na podstawie tego artykulu
    zmusic do ujawnienia np. faktur sprzedazy, czy mozna domagac sie jakis
    innych dowodow faktycznie zbytych egzemplarzy. Interesuje mnie wszystko.
    Z gory dziekuje za jakikolwiek odzew.
    Pozdrawiam
    J. Zajac