    From: "RDKM" <radkor1983@NIE_SPAMUJtlen.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wezwanie do zaplaty z Allegro - co mi grozi?
    Date: Tue, 31 Aug 2004 20:17:57 +0200

    Witam.
    Dzisiaj dostalem pismo z Allegro, o trsci:

    "W trosce o dalsza, dobra wspolprace czujemy sie zobowiazani poinformowac,
    ze dotychczas nie odnotowalismy wplywu w ogolnej kwocie 18.28 zl, w
    konsekwencji czego bylismy zmuszeni ograniczyc mozliwosci korzystania z
    naszego serwisu aukcyjnego Allegro.
    Prosimy o niezwloczne uregulowanie wyzej wymienionej naleznosci.
    Jednoczesnie informujemy, ze brak wplaty w terminie 14 dni od daty
    otrzymania WEZWANIA spowoduje dokonanie cesji powyzszych wierzytelnosci na
    rzecz firmy windykacyjnej Intrum Justitia. W wyniku cesji firma ta nabedzie
    wszelkie prawa zwiazane z wymieniona wierzytelnoscia i stanie sie strona w
    dalszym postepowaniu, wlacznie z postepowaniem sadowym i egzekucyjnym."

    1. Chcialbym sie dowiedziec co mi rzeczywiscie grozi jesli nie ureguluje tej
    naleznosci. Jak wiadomo, z Allegro nie podpisuje sie zadnej umowy (brak
    wlasnorecznego podpisu), jest tylko rejestracja na www.
    2. Czy po cesji tego dlugu moze sie zglosic do mnie za kilka miesiecy (lat?)
    komornik po wyzej wymieniona kwota lacznie z odsetkami ustawowymi?

    Z gory dziekuje za odpowiedz.
    PS. Jest to moj pierwszy post na tej grupie wiec prosze o wyrozumialosc.

    Pozdrawiam
    Radecki