  • Data: 2004-08-31 19:02:10
    Temat: Re: Wezwanie do zaplaty z Allegro - co mi grozi?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RDKM" <radkor1983@NIE_SPAMUJtlen.pl> napisał w wiadomości
    news:ch2fcc$s1d$1@inews.gazeta.pl...

    Jak napisano Ci w wątku obok, nie jest prawdą, że nie zawierałeś umowy. To,
    że umowy tej nie podpisywałeś, to już inna sprawa. Oczywiście ALLEGRO chcąc
    przysłać Ci komornika będzie potrzebowało tytułu wykonawczego. Na podstawie
    samej wystawionej przez nich faktury, przy braku podpisanego egzemplarza
    umowy, to im raczej będzie ciężko. Jeśli nawet sprawa by przeszła w trybie
    upominawczym (bo kwota mizerna), to po odwołaniu będą mieli poważny kłopot
    dowodowy. Stąd też powątpiewam, czy dla 18 złotych będzie im się chciało. W
    praktyce pewnie będziesz przez jakiś czas odbierał makulaturę.

    Co prawda udowodnienie, że to Ty korzystałeś z ich usług jest z reguły
    możliwe technicznie, bo po pierwsze wysyłają list polecony z hasłem
    startowym, a po drugie - podejrzewam - że rejestrują IP na serwerze. Są też
    transakcje sprzedaży, gdzie z reguły można przesłuchać wygrywających i
    ustalić komu pieniążki wpłacali. Teoretycznie można się próbować wywinąć,
    ale w praktyce dla 18 złotych, to również nie widzę sensu większego.

    Jeśli nie chcesz płacić, to skorzystaj z innego, niż ALLEGRO serwisu. Są
    bezpłatne w sieci. Świstaki jakieś i tak dalej.