  • 1. Data: 2009-08-13 20:46:22
    Temat: Wezwanie do zapłaty na karcie pocztowej ?
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy nie bede mial problemów prawnych wysylajac dluznikowi wezwanie do
    zapłaty na karcie pocztowej (bez koperty)?
    Cos w stylu:
    Zgodnie z wyrokim sadu wzywam do zaplaty w terminie inaczej komorniki i
    takie tam.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-13 21:37:26
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty na karcie pocztowej ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Baczek pisze:
> [...]
    > Cos w stylu:
    > Zgodnie z wyrokim sadu wzywam do zaplaty w terminie inaczej komorniki i

    bedziesz

  • 3. Data: 2009-08-14 12:34:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Baczek pisze:
> [...]
    > Cos w stylu:
    > Zgodnie z wyrokim sadu wzywam do zaplaty w terminie inaczej komorniki i

    A weź udowodnij, że wysłałeś.

  • 4. Data: 2009-08-14 14:27:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A weź udowodnij, że wysłałeś.

    to akurat pikuś, zawsze można wysłać następną.

    Ja bym się dopieprzył do wysłania tego "jawnym tekstem".

  • 5. Data: 2009-08-14 14:51:04
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > A weź udowodnij, że wysłałeś.

    A po co na tym etapie ma udowadniać?

    ATSD - nie wiem po co na tym etapie wzywać.

  • 6. Data: 2009-08-14 14:52:55
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości
    > A weź udowodnij, że wysłałeś.

    Akurat to udowodnić będzie łatwiej niż gdyby wysłać coś w kopercie
    (mam oczywiście na myśli wysłanie kartki pocztowej jako poleconej).

    Bo w przypadku wysłania czegoś w kopercie odbiorca może stwierdzić,
    że wewnątrz była np. czysta kartka (albo życzenia świąteczne).
    A w przypadku kartki tak łatwo już nie pójdzie. :-)

    Piotr

  • 7. Data: 2009-08-14 15:34:30
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > bedziesz

    A gdybym zredakował to jakos delikatniej.

    Powiedzmy:
    Zycze szczescia zdrowia i mam nadzieje, ze nie bedziecie mieli od wrzesnia
    problemów z komornikiem w zwiazku z zaleglosciami (czy jakos tak)

    PS Na potwierdzeniu wyslania mi nie zalezy. Mam juz wyrok w kieszeni, ale
    jakos tak nie po drodze mi do komornika z nim.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-08-14 15:48:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Baczek wrote:

    > A gdybym zredakowa? to jakos delikatniej.
    >
    > Powiedzmy:
    > Zycze szczescia zdrowia i mam nadzieje, ze nie bedziecie mieli od wrzesnia
    > problemów z komornikiem w zwiazku z zaleglosciami (czy jakos tak)

    Wszystkie najlepszego z okazji weekendu. Wasz wierzyciel.

  • 9. Data: 2009-08-14 16:48:15
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Dawno temu za Gomułki elektrownia tak wezwanai do zapłaty przysyłała.

    O "otwarty tekst" bym się nie bał, bo kartkę pocztową też obejmuje tajemnica
    korspondencji.
    JaC

    -----

  • 10. Data: 2009-08-14 16:59:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ąćęłńóśźż wrote:

    > O "otwarty tekst" bym się nie bał, bo kartkę pocztową też obejmuje tajemnica
    korspondencji.

    W przypadku Kruka sąd był odmiennego zdania.