  • Data: 2010-04-28 06:28:14
    Temat: Wezwanie do zapłaty lisem zwykłym??
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jakiś czas temu zakupiłem zestaw do centralnego ogrzewania - wg. mnie
    miał być to kompletny zestaw. Sprzedawca wysłał wszystko i przy okazji
    rozruchu już po kilku miesiącach okazało się, że brakuje kilku rzeczy,
    które to owszem są ale jako opcja - z tym, że nikt wcześniej nie
    poinformował mnie, że to opcja, za to podtrzymywany byłem w świadomości,
    że mam wszystko co trzeba.

    Domówiłem u sprzedawcy brakujące rzeczy (nie miałem innego wyjścia) z
    tym, że wykłóciłem się ze sprzedawcą żeby nie płacić - i nie chodziło tu
    nawet o drobną kwotę bo ta stanowiła zaledwie 3% wartości całego
    zamówienia ale o to, że przez brak tych części nie mogłem używać zestawu
    przez kilkanaście dni, a sprzedawca wprowadził mnie w błąd.

    W rozmowach ze sprzedawcą padło telefonicznie - że ona zapłaci za mnie -
    po jakimś czasie dotarła do mnie faktura listem zwykłym. Uznałem, że
    fakturę wystawili ale nie będą chcieli żeby im za nią płacić. Po
    kolejnych kilku miesiącach dostałem wezwanie do zapłaty faktury -
    również listem zwykłym. Jak w takiej sytuacji powinienem się zachować -
    czy czekać na list polecony?

    ???

    Ariusz