  • 1. Data: 2008-07-04 10:59:46
    Temat: Wezwanie do zaplaty
    Od: "VanVonVen" <v...@U...pl>

    We wrzesniu 2007 mialem drobna stluczke, maska auta potrzebowala
    lakierowania i profilowania.
    Naprawa oplacana byla z AC. Niestety, zlozylo sie tak, ze musialem doplacic
    jeszcze 420zl (tej czesci juz nie pokrylo ubezpieczenie).

    W momencie odbioru auta, musialem zaplacic brakujaca kwote (420zl). Podczas
    rozmowy z kasjerka, powiedziano mi, ze nie oddano by mi auta, jesli nie
    uregolowalbym niedoplaty.

    Podczas platnosci, poprosilem o dowod wplaty, niestety nie otrzymalem go,
    kasjerka wytlumaczyla mi, ze nie potrzebny jes mo dowod, poniewaz, gdybym
    nie zaplacil nie oddano by mi auta. W zwiazku z powyzszym ZADNEGO dowodu
    wplaty ze strony serwisu nie otrzymalem.
    Na moje szczescie, platnosci dokonalem karta, posiadam wydruk z terminala.

    Wczoraj dostalem wezwanie do zaplaty w/w kwoty.
    Patrzac na w/w sytuacje nie posiadam rachunku na w/w kwote.
    Posiadam wydruk z terminala (platnosc karta).
    No i ... wydano mi samochod.

    Czy serwis ma prawo domagac sie ode mnie zaplaty?
    Czy ze strony serwisu nie jest to rodzaj wyludzenia? (minelo juz 9
    miesiecy).

    Za wszelkie Wasze opinie bede wdzieczny.

    --
    Pozdr.
    VanVonVen

  • 2. Data: 2008-07-04 11:03:04
    Temat: Re: Wezwanie do zaplaty
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    VanVonVen pisze:

    > Czy ze strony serwisu nie jest to rodzaj wyludzenia? (minelo juz 9
    > miesiecy).

    Ja myślę że to po prostu bałagan i burdel w ich księgowości.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 3. Data: 2008-07-04 11:26:18
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    VanVonVen napisał(a):

    > Czy serwis ma prawo domagac sie ode mnie zaplaty?

    Domagac sie ma. Jednak Ty zaplacilem i masz tego dowod.

    j.

  • 4. Data: 2008-07-04 11:55:46
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "VanVonVen" <v...@U...pl> napisał w wiadomości
    > Czy serwis ma prawo domagac sie ode mnie zaplaty?
    > Czy ze strony serwisu nie jest to rodzaj wyludzenia? (minelo juz 9
    > miesiecy).
    a faktycznie z kona została zdjęta ta kwota? może pieniądze wróciły do
    Ciebie spowrotem na konto?
    przefaksuj im slipa transakcji a jak będą Cię dalej nękać zgłoś na policję
    próbę wyłudzenia a do urzędu skarbowego że nie chcieli Ci wystrawic faktury
    na część tej usługi za którą zapłaciłeś.

    --
    pozdr
    P.

  • 5. Data: 2008-07-04 13:35:30
    Od: <s...@a...pl>

    > a do urzędu skarbowego że nie chcieli Ci wystrawic faktury na część tej usługi
    > za którą zapłaciłeś.

    A skąd wiesz że VanVonVen ją chciał, a oni nie chcieli wystawić? Ja nic takiego
    nie znalazłem w wypowiedzi pytającego.

  • 6. Data: 2008-07-04 14:00:54
    Od: "Andy" <d...@d...de>

    <s...@a...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > A skąd wiesz że VanVonVen ją chciał, a oni nie chcieli wystawić? Ja nic
    > takiego nie znalazłem w wypowiedzi pytającego.

    To umyj oczy !

    Andy

  • 7. Data: 2008-07-04 14:09:54
    Od: <s...@a...pl>

    > To umyj oczy !
    > Andy

    Mam umyte. Jeśli Ty też widzisz coś o fakturze i odpowie jej wystawienia -
    zacytuj! Mam wrażenie jednak, że Ci monitor za wolno się odświeża i widzisz coś
    innego niż jest napisane.

    Ja widzę jedynie "nie posiadam rachunku", a to co innego niż "nie chcieli
    wystawić faktury". Co do dowodu zapłaty, kasjerka poplotła bajki (ale z
    wypowiedzi wynika, że nie odmówiła wystawienia, powiedziała jedynie, że nie jest
    mu potrzebny dowód zapłaty).

    Więc co? Jak chłop problem z firmą, to ma złożyć donos do US z kłamliwymi
    zarzutami? Dziwne myślenie, choć przyznaję, takie typowe, Polskie.