  • 41. Data: 2006-08-15 08:49:32
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty.
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    stern napisał(a):
    > zaraz sie okaże, że to 286 kk ;)

    a nie? :)

    KG

  • 42. Data: 2006-08-15 15:28:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    In pl.biznes.banki Nex@pl <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote:

> [...]
    > roku. Z odsetkami kwota jest śmieszna, 82zł w zaokrągleniu. Oczywiście
    > pismo stwierdza, że sprawą zajmuje się już firma windykacyjn ai to z nią
    > mam się kontaktować. Sprawa dotyczy najprawdopodobniej wiertartki i
    > dwóch wierteł - wartości już dziś nieznanej. Narzędzia ZTCP były
    > zwrócone w wyniku utracenia płynności finansowej i reszta długu została
    > uregulowana.

    > Teraz mam pytanie - jakim prawe bank ma możliwość żądanie teraz ode mnie
    > czegokolwiek po 7 latach? Nie powinno zadziałać tu przeterminowanie

    Prawo ma, jednak w obrocie gospodarczym po 3 latach nastepuje
    przedawnienie, na co się możesz powołać.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70, 31-560 Kraków

  • 43. Data: 2006-08-17 21:49:32
    Od: "Lolo" <g...@g...com>

    Witam wszystkich.
    Mam podobna sytuacje, tez umowa z 98 roku. Dzwonilem do Krukow
    nieswiadom, ze moze byc przedawnienie :) W rozmowie kobita wspomniala,
    ze sprawa jest pokomornicza, a zadnego pisma ani z upomnieniem, czy tym
    bardziej inna informacja przez tyle lat nie otrzymalem (zmienilem adres
    zamieszkania w miedzyczasie).
    I teraz nie wiem czy przedawnienie mnie obejmuje?
    Jesli nie, to walczyc z Krukami czy walic do Lukasa?

    --
    Lolo