  • 1. Data: 2005-09-05 18:08:22
    Temat: Wezwanie do zapłaty??
    Od: "PYTON" <j...@g...pl>

    Witam grupowiczów
    Mam takie pytanko, mianowicie rok temu w czerwcu zwolniłem się z firmy X
    dostałem wypłatę zakończenie umowy i tak dalej. No i miałem nadzieje że moja
    współpraca z firmą X się zakończyła , no niestety tak się nie stało, dziś
    dostałem pisemko " ostateczne przed sądowe wezwanie do zapłaty" o treści że
    firma X wzywa pana do zapłacenia zadłużenia w terminie 3 dni od daty
    otrzymania pisma. Brak zapłaty spowoduje skierowanie sprawy na drogę
    sądowa.... w dalszej części jest tabelka gdzie jest napisane : numer
    dokumentu , data , termin płatności saldo i odsetki. z danych wynika ze
    termin płatności mija 2003 -08-31. I moje pytanie dlaczego firma X upomina
    się po 2 latach o coś o czym nie ma pojęcia, dlaczego nie poinformowano mnie
    o jakich kolwiek zadłużeniach jeżeli takowe były w momencie wypowiedzenia
    czyli rok temu, i czy ostateczne wezwanie jest pierwszym wezwaniem bo
    wcześniej nic takiego nie otrzymałem , i to co mnie najbardziej interesuje
    czy czasem nie powinna to być przedstawione w formie rachunku/faktury a nie
    kawałek wydruku z sumą da zapłaty i numerem konta??

    P.S
    Dowiedziałem się ze znajomi dostali takie same pisma ( ci obecnie pracujący
    w tej firmie również)

  • 2. Data: 2005-09-05 18:16:29
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty??
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PYTON wrote:

    > Dowiedziałem się ze znajomi dostali takie same pisma ( ci obecnie pracujący
    > w tej firmie również)

    Bez wyjaśnienia nawet z jakiego tytułu to rzekome zadłużenie?

    Jak dla mnie próba oszustwa - zwłaszcza że normalnie to by najpierw
    przyszło poleconym jakieś normalne poinformowanie o istnieniu zadłużenia
    i jego przyczynie.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 3. Data: 2005-09-05 18:20:49
    Od: "PYTON" <j...@g...pl>

    > Bez wyjaśnienia nawet z jakiego tytułu to rzekome zadłużenie?

    Napisane jest tylko "numer dokumentu" który nic mi nie mówi poprostu
    cyferki

    > Jak dla mnie próba oszustwa - zwłaszcza że normalnie to by najpierw
    > przyszło poleconym jakieś normalne poinformowanie o istnieniu zadłużenia i
    > jego przyczynie.

    Tez tak myślę tylko że firma X to nie jest małą firma i jest ogólnie
    znana, nie wiem czy mogę podać nazwę firmy ??

  • 4. Data: 2005-09-05 18:23:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PYTON wrote:

    > Tez tak myślę tylko że firma X to nie jest małą firma i jest ogólnie
    > znana, nie wiem czy mogę podać nazwę firmy ??

    Niech zgadnę: Kruk? Intrium Justitia? TPSA? Cyfra+? ;)

    To są firmy najbardziej znane z kantów z wezwaniami do zapłaty.

  • 5. Data: 2005-09-05 18:30:41
    Od: "PYTON" <j...@g...pl>

    > Niech zgadnę: Kruk? Intrium Justitia? TPSA? Cyfra+? ;)
    >
    > To są firmy najbardziej znane z kantów z wezwaniami do zapłaty.

    No niestety to firma IMPEL

  • 6. Data: 2005-09-05 18:47:42
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    PYTON wrote:

    > Dowiedziałem się ze znajomi dostali takie same pisma ( ci obecnie pracujący
    > w tej firmie również)

    Jezeli jest was kilku to chyba najlepiej sie "zrzucic" na dobrego
    adwokata, zeby szybko i skutecznie wzial sprawe w swoje rece. Wyjda
    grosze, a bedzie wiadomo o co chodzi.

    Jeszcze sie nie spotakelm z firrma, gdzi eodchodzac ne podpisuje sie
    obiegowki i wyjasnia wszystkie sprawy. Przewaznie rozliczneie finansowe
    nastepuje od razu. Czasem jest weksel in blanco opisany w umowie.

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt