  • Data: 2006-08-11 17:17:12
    Temat: Wezwanie do zapłaty.
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    postaram się w miarę treściwie i krótko:

    Otrzymałem wezwanie z Lukas Banku dot. umowu podpisanej w _08.04.1997
    roku. Z odsetkami kwota jest śmieszna, 82zł w zaokrągleniu. Oczywiście
    pismo stwierdza, że sprawą zajmuje się już firma windykacyjn ai to z nią
    mam się kontaktować. Sprawa dotyczy najprawdopodobniej wiertartki i
    dwóch wierteł - wartości już dziś nieznanej. Narzędzia ZTCP były
    zwrócone w wyniku utracenia płynności finansowej i reszta długu została
    uregulowana.

    Teraz mam pytanie - jakim prawe bank ma możliwość żądanie teraz ode mnie
    czegokolwiek po 7 latach? Nie powinno zadziałać tu przeterminowanie
    sprawy? Bank nie wysyłał żadnych upomnień o zadłużeniu przez całe 7 lat.
    Ba, nawet potem brane były 3 rowery na raty w tymże banku i nie było
    problemów - gdy były odsetki to po roku Lukas przysyłął monit o
    uregulowaniu zaległości co też czyniłem.

    Czy prawo jest po mojej stronie? Czy bank może sobie po 100 latach też
    wysłać mi do grobu upomnienie o 2zł...?

    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi ( choćby i negatywne ;) )